duminică, 4 aprilie 2010

Home, home again...

Hey ooo [:D] de ceva vreme am ajuns acasa si pot spune ca m-am simtit foarte bine pe drum catre Cluj [:D]. Bine la inceput nu, deoarece nu m-am pus bine in compartiment si dupa cinci minute a fost full de tigani si inclusiv mirosul specific lor [:))] sincer nu-i urasc, dar am o problema, NU e tot una.[:)] ma rog asta a trecut, dupa cateva minute m-am luat si m-am dus in alt compartiment.
Am mers cateva compartimente mai incolo, dar tot in acelasi vagon si erau doi batranei, un cuplu [:D], trag usa, ii intreb frumos daca au un loc liber, imi zic ca da... etc si ma asez linistit si ma pun sa ascult muzica (Billy Ray Cyrus - I Could Be The One, merita sa o ascultati) nu ascultam la volum mare... nu stiu ce povestea el acolo si la un momentdat zice o gluma foarte faina la care nu m-am putut abtine sa nu rad si eu [:))], nu o mai tin minte exact, altfel as fi scriso [:D] si de la o gluma s-a ajuns sa-mi povesteasca despre vremurile lui adica generatia aceea de la '60 incoace... a fost foarte interesant ii puneam tot felul de intrebari, imi raspundea calumea, ce pot zice un om foarte deschis si trait chiar [:D], batranica tot drumul a tacut [mucles! :))], mi-a mai povestit de vremurile "Ceauşeşcene" sa zic asa, despre cum erau atunci banii, oamenii, traditiile... etc. [:)]. Mi-a zis de cozile infernale pentru alimente, din cate am inteles, alimentele se dadeau pe un fel de cartela si foarte putin pe cap de familie 1kg/1l(sau ceva in genu' din fiecare) nu mai stiu exact [:D]. Oricum jos palaria pentru acest batranel, am putut schimba o vorba, cel mai bine se potrivea o bericia rece [:D] si atunci totul era ca la carte [:))]. E bine si asa, am ajuns la concluzia ca numai cu oamenii de genul lui (veterani) poti vorbi calumea, mai "furi" cate-o informatie de viata si altele [:D]. Si acesta mi-a fost drumu de la bunici la Cluj (de ar fi tot timpul asa [:))]).

2 comentarii:

Anonim spunea...

faza cu tziganii si io am patito si nui de stat langa numa dak vrei sa iei "flash" :))

m2robert spunea...

faza cu tiganii...orice om care a calatorit cu trenu a patito..macar odata :)). pt ca nu poti scapa de ei.

Trimiteți un comentariu