duminică, 15 august 2010

Joc Online: UPShift StrikeRacer !

De câteva zile m-am apucat de jucat "UPShift StrikeRacer", este foarte mișto pentru un joc online !
De aceea aș vrea să-l joc cu/jucați și, voi.

Cam despre ce este vorba ?
La început ai o masina, înarmata "corespunzator" [ :)) ] cu: aruncător de rachete, machine gun și mine (minele sunt de doua feluri).
Tot ce trebuie să faci, este să-ți distrugi oponenții si să fii în fruntea clasamentului (1, 2, 3), cu cât mai multe distrugeri cu atât mai multe puncte la reputație, asta e pentru ați putea face tot felul de upgrade-uri la mașină sau chiar să-ți cumperi o mașină nouă.

Cum începem ?
Pasul 1: Contul.
Intrați pe site-ul: www.gpotato.com și vă faceți un cont !

Pasul 2: Descarcarea clientului.
In meniu, sus aveți ALL GAMES, mergeți cu mouseu' și alegeți din listă, fix pen-ultimul joc, UPShift StrikeRacer.
Descarcare: Link , recomand hostul Download.com !

Pasul 3: Enjoy to game !
Acum doar trebuie să te log-ezi cu ID si PASS pentru a te bucura de joc.
După ce ați intrat în joc dai click pe "Pro Server" si va aparea o listă cu servere.
Happy Enjoy !

Video:

Cerințe de sistem:
Windows® 2000/XP, 1.6 GHz+ processor, 512 MB RAM, NVIDIA® GeForce Ti 4200 or ATI® Radeon 8500, DirectX 9.0c


Dacă aveți întrabări nu ezisați să mă întrebăți !

2 comentarii:

Anonim spunea...

SALUT,SPUNE-MI TE ROG CUM POT PROCURA GPOTATOES?CACI AM INCERCAT PRIN MAI MULTE VARIANTE SI NIMIC.MERCI.

razvanellADS spunea...

Uite linkul de inregistrare: http://register.gpotato.com/?m=register&a=registration si de aici faci cum am scris pe blog, daca mai ai intrebari foloseste noul link: www.razvanellADS.wordpress.com am mutat baza de date pe wordpress. :) O seara faina.

Trimiteți un comentariu