marți, 13 iulie 2010

De ce eşti refuzat/ă ?!

Cred că majoritatea băieţilor dar şi a fetelor au primit măcar odată un răspuns negativ, nasol, naşpa... etc, la întrebarea "Ai vrea să fii prietena/prietenul meu/mea ?" şi asta după câteva zile de aşteptare, în suspans şi cu gânduri de reuşita.

Ete că eu nu aveam niciun subiect de discuţie cu o amică de-a mea şi am zis să o întreb "De ce o tipă/tip te refuză pe motiv: "mai bine rămânem doar prieteni." ?

Răspunsul într-un fel e clar şi concis, acum depinde de gândirea fiecăruia.
Claudia:
Dupa parerea mea... un baiat sau o fata, nu conteaza sexul, te refuza pentru că... nu e sigur de ceea ce simte, de obicei asta se intampla cand una din cele doua persoane vrea mai mult decat o prietene. Cel mai des se intampla la baieti, gandesc eu. Daca o fata te refuza poate ii este frică să se bage intr-o relaţie pentru că ţine la tine mult şi nu vrea să strice o prietenie. O prietenie e mai de durata decât o relaţie. Poate în unele momente te vede ca pe un prieten, te simte aşa şi alteori ar vrea să fiţi iubiţi şi schimbările astea te cam... freacă la cap... şi plus că nu vrei ca partenerul sa sufere.
Este vorba de incredere deplina din moment ce iti dezvalui sentimentele acelei persoane...

Cand vine vorba despre o relatie, totul poate e frumos si roz la inceput pana isi fac loc si intra indoielile, „oare am facut bine? As vrea sa renunt...dar...nu vreau sa-l/o ranesc” deja e putin mai complicat. In cele din urma se ajunge si la despartire pt ca aceste ganduri se repeta zilnic si pe langa asta acel partener isi schimba comportamentul, ceea ce iti da de banuit ca ceva nu e in regula. De ex: devine mai rece, distant, scuze peste scuze pt a refuza sa te vada. Celalalt partener se poate gandi si ca are pe altcineva. Acolo apare gelozia, lipsa de incredere.

Cheia succesului ca baiatul/fata sa fie acceptat/a de partener este: (dupa mine)

1. Sa nu preseze prietenul/a mereu cu aceleasi intrebari „vrei? Vrei? Hai te rog, te iubesc mult” etc
2. Sa se comporte normal, cum era inainte de ai dezvalui sentimentele
3. Sa ii arate ca mereu poate conta pe el/ea in orice situatie
4. Sa nu bata mereu apropo-ul ca o place, sau ea pe el pt ca asta face ca fiecare conversatie sa fie urata si se poate ajunge la despartire completa, nici amici, nici prieteni (e diferenta intre amic si prieten) si mai ales nici iubit
5. Prin respect, comunicare si sprijin se poate ajunge la sufletul jumatatii dorite

Cam asta e parerea mea....fiecare gandeste altfel.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bun se pare ca primul meu comment a fost sters :)))) oare de cine altcineva decat ... "bautura, bautura si manele ... e.t.c" ... imi bag in seama si io punctu de vedere. Sa ma aflu in treaba nu de alta :))) ca e cam plictiseala :))) .

Deci incepem (dupa numerele din text) :

1. Daca incetezi cu "Vrei, hai te rog, te iubesc" si alte cele partenerul/a o sa creada ca ii dai oarecum la o parte si se ajunge la certuri.
2. Cu asta sunt de acord (CULMEA!!!)
3. Evident ca nu poti zi de zi, noapte de noapte (ce faina e piesa aia =))) ) sa ii areti partenerului ca poate conta pe tine si de acolo se ajunge la suspiciuni si mai mult la gelozie.
4. Si asta o inteleg pana la un punct. Fie ca esti femeie sau barbat intr-o relatie daca nu ti se spun fragmente gen: "ce mult imi placi, te ador" si alte baliverne d'astea incepi sa te gandesti ca poate partenerului nu ii mai place comania ta sau ceva similar.
5. CULMEA!!! x2 si aici sunt de acord cu Carmen ( tare as vrea sa o cunosc pe fata asta :> ) .

La fel ca si stimata domnisoara este strict parerea mea nu vreau sa se supere pe mine ca am fost in unele ipostaze contra dansei .

No gata ca am vorbit destul prea frumos . NOPTE BUNA COPTII si Razvane ... YOU ARE A JACKASS ( apropo de boxe) =)))))

Bogdi spunea...

coe e Claudia nu Carmen...but wtv...ma razvi tu esti patinat cei cu articolu asta=))astea is mai mult chestii care nu se prea spun si asa mai departe tine de cat de subtil si gentil si plm esti:))infine mai vorbim cand ne vedem ca ma doare acuma tastatura sa scriu...deh ora asta

Trimiteți un comentariu