sâmbătă, 31 iulie 2010

România, singura ţară în formă de peşte !

Photobucket


Da, este fix ca şi în titlul acestui articol, "România, singura ţară în formă de peşte !", fară îndoială.

Și de ce zic asta ?
Pentru că suntem singura ţară, cu înotătoare dorsală in Maramureş şi coadă în Constanţa !

... bine, nu că, nu ar mai fi caterincă pe seama acestei ţări, dar... e bine de ştiut că acum ştim unde se află Maramureşul şi Constanţa pe hartă, după forma unui peşte... şi ete că am învăţat şi un pic de biologie şi geografie la un loc ! [ :D ]

Prof mă fac ! [ :)) ]

2 comentarii:

Anonim spunea...

clau:
hehe da asa este, si plus ca eu sunt zodia peste si romanca:))

Anonim spunea...

BadBoy:

Nu mai arata pesti deastia ... nii forma tarii ca imi faci sa imi fie pofta de mancare :))

Trimiteți un comentariu