luni, 26 iulie 2010

Madalina Manole - Discografie

... Nu sunt un fan al Madalinei dar am facut gestul acesta pt. restul fanilor care au ascultato si o vor asculta de acum incolo.

Dar in mare parte am facut-o pentru o amica foarte buna de-a mea, care a crescut cu piesele ei. [ :D ] Si in plus de asta mi-a bagat-o si mie pe gat pe Madalina, nu o scriu in nume de rau [ :)) ], desi si eu am albumul din 2003, A fost (va fi) iubire, pe care l-am ascultat destul timp incat sa ma satur. [:D]

Mai jos aveti, sa zic asa, Discografia ei, tot ce am putut gasi pe net.

Photobucket
Madalina Manole - Fata draga [1991]


Photobucket
Madalina Manole - Lina, Lina Madalina [1997]


Photobucket
Madalina Manole - Dulce de tot [2000]


Photobucket
Madalina Manole - A fost (va fi) iubire [2003]


Photobucket
Madalina Manole - 09 [2010]


Link-uri de Descarcare:
FBX: Link | Direct Link

Odihneasca-se in pace !

3 comentarii:

Anonim spunea...

frumos gest
rest in peace
:)

m2robert spunea...

ciudat. faceti cu madalina ca si cu michael jackson. sincer eu nici nu mai auzisem de madalina manole de cand aveam vreo 7 ani :|. si acuma se sinucide ca are probleme si brusc...toti asculta muzica ei :)). no offense

Anonim spunea...

sincer nici nu ii ascult muzica si nici nu sunt o fana...dar regret ca a murit o artista care la vremea ei a facut ceva.

Trimiteți un comentariu