miercuri, 2 iunie 2010

1 iunie: Surpriza pentru Blog !

Hehe, ieri a fost ziua copilului [:D], am uitat sa va zic La Multi Ani, dar am zis-o acuma. [:))]

Ieri blogul meu a avut un record de vizite si acela a fost de 50 de vizitatori UNICI [:D] niciodata nu am avut asa multi, oricum va multumesc ca "hoinariti" pentru cateva minute pe aici sau ca aveti blogul la Favorites... etc. [:D]

Si in plus am observat ca am avut si 456 afisari, asta insemnand ca, atunci cand cautati pe google ceva "pasaje" sa le zic asa -> (ex: Search 1 - blogul apare fix sus ! Search 2 - al 4-lea link este concursul cu contul FL) va afiseaza si blogul meu ca o obtiune. [:D]
Aici poate fi faza de:
1. Etichetele care le pun la articole.
2. Din cauza Directorului Web, WTA, din partea dreapta a blogului.
"3. Ce mai conteaza ! [:))] La cat mai multe."

P.S. Ii multumesc lui David, Bogdy, SaLLeR, Venom, Danutz si Razvan (colegu') pentru ca m-au ajutat cu concursul FL, deoarece fara participanti nu este concurs !

Merci de intelegere. Hai noroi \m/

2 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari
la mai mare!

Anonim spunea...

bravo..

Trimiteți un comentariu