marți, 1 iunie 2010

Castiga un cont FileList ! [Sa incheiat !]

Deoarece am doua conturi de FileList cu un cont nu am ce face, nu-l folosesc.

Cum castig contul FL ?
Simplu, lasi un reply in acest articol cu un numar de la 1 la 30 si adresa ta de Y!M, pentru contact.

Detalii cont:
Photobucket
Pana la anuntarea castigatorului, ii voi ridica ratia non-stop !

P.S. Voi folosi siteul Random.org pentru a alege castigatorul !
Va contactez eu automat dupa ce desemnez castigatorul, pentru a va putea da username-ul si password-ul.

Mult noroc participantilor. [;)]

update: Numerele de pana acum sunt: 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 13, 14, 15, 16, 17, 19, 20, 22, 23, 24, 27.
Alegerea o voi face vineri (04.06.2010) seara ! Voi scrie si castigatorul aici.

Castigatorul este numarul: 9 !Photobucket
Poza full: Link


Primul numar extras, primul servit ! Contul a fost castigat cinstit, fara pile, pupincurism... etc !
Felicitari !

Multumesc tuturor participantilor.

24 comentarii:

Anonim spunea...

7 gg_georgiana7@yahoo.com

m2_robert spunea...

23 m2_robert@yahoo.com :> :D

fele spunea...

15 felecan_bogdy@yahoo.com

Anonim spunea...

17 david_q1ucks1lver@yahoo.com emotsii :"> :))

Anonim spunea...

9 razvan_bestialu14@yahoo.com

Anonim spunea...

2 batista_danut13@yahoo.com

Mihay spunea...

13 Shapera_Palazu@yahoo.com

Unknown spunea...

22 venom_electro@yahoo.com

SaLLeR spunea...

20 s0uNd_arad@yahoo.com

Unknown spunea...

16 ciucuda@yahoo.com

TzaCaNeL spunea...

10 ed.tzacanel@gmail.com

Anonim spunea...

5 pistadementu@yahoo.com

Anonim spunea...

27bogdan_uistul@yahoo.com

Anonim spunea...

8 jackkysk8@yahoo.com

Anonim spunea...

14 duracell_sk8@yahoo.com

Anonim spunea...

19 alexey_toop@yahoo.com

Csaby spunea...

6, cs_csabi@yahoo.com

TAVY spunea...

24 lotto_parazitu@yahoo.com

Anonim spunea...

sall vreau si eu un cont fileList Ce trebuie sa fac Sa castig unu .am vazut ca a expirat oferta dar te rog vreau si eu un cont filelist Uite Id meu s.intym te astept acolo

Anonim spunea...

cand o sa mai fie concurs? ?????

Razvanell spunea...

Nu stiu sigur... cred ca dupa data de 23 Iunie am sa mai fac unu'. :)

Anonim spunea...

K te rog Dai Add la Yd Mess s.intym sati zic ceva :D:D te rog


YD mess s.intym

vb acolo

Anonim spunea...

bravo la nr 9

m2_robert spunea...

manareala

Trimiteți un comentariu