miercuri, 9 iunie 2010

Maraton: Atomic Bomberman !

Blogul lu' Razvanell
Salut,
Acum cateva minute am incheiat maratonul Atomic Bomberman de 2 ceasuri [:))] si pot spune ca sunt cel mai slab [=))], asta e, nu toti suntem facut pentru a fi bombardieri [:))] sau... SOLDATI in armata marina... etc [joke [:))]

Cum am inceput ?
Pai... au venit niste amici foarte buni pana la mine sa ma cheme afara, am iesit... nu am stat mult [:))] si am zis sa ne plasam la mine, o poveste, un film... etc.

 Okey, venid spre casa, pe drum... "Ma, nu luam o bere?" [:))] zis si facut a luat Ionel (aka Pinu, Venom) din banii lui [:x] una la 2.5 "Liter" [:))] si am venit la mine. In total am fost patru, cu tot cu mine.
Am venit ne-am asezat, fiecare pe unde a apucat [:))] si de plictiseala Cioaby (autonomistu') s-a pus la PC si s-a jucat bomberman, pe un site... atunci mi-am amintit ca m-am jucat acum 2-3 ani un alt fel de Bomberman... si m-am pus sa il caut... am cautat in jur de 15 minute, dar l-am gasit [:x].

Pac, pac, pac... instalat bla, bla, bla... si ne-am pus sa ne jucam pe echipe, am format doua echipe a cate doi si castigatorul dintr-o echipa juca cu castigatorul din celalta echipa (stiti voi [:))])

Echipele !
I. Pistruiatu' (aka Razvi) vs Razvanell (eu)
II. Cioaby vs Ionel

Castigatorii:
Echipei I: Razvanell - Scor: 8 - 5
Echipei II. Ionel - Scor: 8 - 3

Castigatorul "Campionatului":
Ionel 8 - 4 vs Razvanell (eu)

Am tinut-o asa 2 ore bune [:))] dupa care ne-am plictisit... si gata ! Sec ! S-a terminat totu'. [:))]
(daca asta nu-i un articol "SEC" atunci chiar nu stiu unde sa-l incadrez :[))])

Daca il vreti si voi, il puteti descarca de mai jos. [:D]
Descarcare: Link
Have Fun ! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu