luni, 28 iunie 2010

OperaBackgound: Michael Jackson

Hehe, uite si prima "creatie" semnata OperaBackground.
Am zis ca ma axez doar pe abstract, dar am facut un gest zic eu frumos fanilor, Michael Jackson.
Nu sunt fan MJ, dar unele piese imi plac si mie. [:D] Rezultatul il aveti mai jos !

Imagine gazduita de servimg.com
Poza full: Link


Rezolutia pozei: 1280x1024

Cum o punem ca backgound ?
Deschideti browserul Opera (v10.54) si pe partea dreapta, jos aveti Configure Speed Dial, dati click si vi se va deschide o fereastra.
Acum dati click pe Enable backgound image si din casuta de langa selectati Stretch, pentru a redimensiona poza dupa rezolutia monitorului vostru.
Ce mai aveti de facut e sa selectati poza din PC-ul vostru prin butonul Choose si gata. [:D]

Sper sa va placa. Astept si pareri/critici... bla, bla, bla [:))]

1 comentarii:

m2_robert spunea...

mda....am vazut poza asta pe google =))

Trimiteți un comentariu