luni, 28 iunie 2010

Noutati de vacanta.

Salut,
In ultima vreme am cam lasat-o rau de tot cu blogul, [:))] nu am mai scris... etc.
Motivul e unul destul de simplu, e vacanta, nu am idei despre ce sa scriu. [:D]

Dar totusi, am in plan niste "proiecte" care incep sa dea roade, asta o sa aflati cu timpul !

Despre noutatile de vacanta ar fi astea:

1. Din data de 25 Iunie, am inceput lucrul la o "fabrica" (virgula) care este un fel de "sponsor" al scolii unde invat.
Nu pot sa-i zic fabrica (desi e), deoarece e al naibii de curat peste tot, poti respira (!!!) si e foarte usoara munca si in plus de asta programul e superb, de la 8 pana cand iti termini treaba, asta ar putea sa tina si doua-trei ore, nu conteaza, ti-ai terminat treaba, ai pleca ! [:))]

2. Lucrez la un forum, momentan in jur de 33% e okey, din punct de vedere a "confiuratiei", tema forumului nu este una stralucita, cu multe bling blizuri, etc.
Tema este una clasica. Am facut categoriile in mare parte, dar mai trebuie sa adaug cateva. Forumul este "axat" pe socializare, adica aaaa nici eu nu stiu cum sa-l definesc [:))]... putem povesti ORICE, cunoastem noi persoane, dezbatem anumite subiecte (Religioase [=))])... etc, [:D] sper ca intelegeti voi.
Si ceea ce-mi place mie cel mai mult este grafica, am facut o categorie "speciala" pentru, Adobe Photoshop, unde am sa postez tutoriale si diferite resurse folositoare acestui program, zZzzz... era sa uit, puteti invata de la zero cum sa "manevrati", Photoshopul.
P.S.: Forumul este pe host gratuit, nu am bani de domeniu si host de la o firma.

3. Acesta este un proiect foarte frumos dupa mine, de curand am trecut pe Opera (toata lumea cunoaste browserul), desi imi place cum arata, eu m-am hotarat sa fac imagini de background, "special" pentru acest browser, ma axez in special pe abstract.
P.S.: Ete si semnatura, care am sa o pun pe fiecare "creatie". [:))]

1 comentarii:

Bogdi spunea...

Hai sus cu blogu:D...buna ideea, daca ai nevoie de ceva ajutor stii unde ma gasesti;))[mai vb dupa ce vi de la work]bafta

Trimiteți un comentariu