luni, 24 mai 2010

Counter-Strike = Dependenta, crize si vreme pierduta !

Aseara de plictiseala mi-a venit un chef sa ma uit la ceva filmulete cu CS, [:-??] m-am cam uitat 5 minute pana sa dau peste un video (si de la el toata povestea) in care un player se crizeaza, rupe tot... etc.
Am continuat sa ma uit, am vazut alte faze si mai funny si tot asa, pana azi cand m-am gandit "Hai sa fac un remake!" [:))] de plictiseala si in plus sunt racit deci pe afara nu prea pot sa merg, dar asta-i alta poveste.
Ete ca am facut-o ! L-am chemat pe vecinu de la 48 [:))], Cioabi si ne-am apucat de treaba.
In jur de 30 de minute i-am aratat cum sa filmeze, unde sa stea si d-astea. Dupa o ora maxim de planificari ce si cum, editari a venit si produsul, pe care il aveti mai jos (e cel mai ieftin video [:))]).

Vizionare placuta !

Sfat: Lasa-ti-va de acest joc ! Serios vorbesc. Daca sunteti nou in "lumea" acestui joc NU incepeti sa va jucati excesiv si sa dati bani pe salile de net sau Steamuri. NU MERITA ! Va zic din propria experienta si nu e placut.
Dupa o vreme o sa vedeti ca sunteti mai bun, incepeti sa-l jucati aproape non-stop, vreti sa deveniti "cineva", o sa ajungeti sa chiuliti si de la scoala si nu asa cate doua, trei ore sau o zi intreaga, ci saptamani, luni sau de ce nu, tot semestrul ! Si nu, nu exagerez cand scriu acum, e doar experienta, dar mi-am dat seama ca totul e degeaba si ca nu are nici un rost plus ca nu ma ajuta cu nimic, profit sau altceva.

P.S. Nu toti puteti pati ce am patit eu, dar 100% ce am scris mai sus vi s-a intamplat intr-un fel sau altul.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte true fratee:)))
mor pana se conecteaza:)))))
bag sio tigara pana intra=)))
Respect from BLG kid =)))

m2_robert spunea...

esti nebuuun frate :))=))

SaLLeR spunea...

Incredibil dar adevarat :))

Bogdi spunea...

ma tu ai mancat stricat?!
ma ai baut ceva?!
tu ai mancat de pe jos?!
esti fumat?!
ma omule tu esti normal?!?!?!cum sa injuri in halu ala si sa rupi tastatura aia in doua asta ii mult prea tare!:)))la mai multe!!!![nu zice la nime da sambata tre sa bem o bere pt filmu asta:D]

Razvanell spunea...

clar! =))

Trimiteți un comentariu