miercuri, 26 mai 2010

Ne cunoastem printr-un test ! [wtf !?]

Nu-i inteleg pe unii sau ma rog, cei care cred chestia asta, adica de a cunoaste un om printr-un test legat de scoala [:))]

Azi la ora de chimie, vine profesoara face prezenta... etc si ne da niste "teste" anonime [:-??], nu era obligatoriu de facut dar le-am facut [:-j] desi i-am zis ca "Ma depasesc intrebarile" ea mi-a zis ca "Macar incearca." Okay, nu am refuzat-o.
Si m-am apucat de facut testele, la care trebuia sa incercuiesc un numar de la 1 la 5 (1 = nu mi se potriveste deloc, 5 = mi se potriveste perfect si numerele intre 1 si 5 erau un fel de "asa si asa".).

P.S. Am utiat sa mentionez, pe foaie erau intrebarile iar raspunsurile le dadeam incercuind numerele de la 1 la 5 cum am scris mai sus.

Dar care e faza? Faza e ca, "cica" prin testele astea ne spune cum judecam sau cum suntem, prosti, handicapati, PRAF, de +1 in Romania/Terra... etc.
Oricum daca multi isi vor afla rezultatele ceea ce ma indoiesc deoarece ne-a zis ca sunt "anonime", sa nu de-a vina pe doamna profesoara, ea doar vroia sa ne vada muncind in ora pana ce-i fara Teza si-o dadeau !

Si totusi pe mine cel putin si personal NU ma face un amarat de test aici ma refer ca NIMENI dar NIMENI nu are cum sa ma cunoasca dintr-un test, cum sunt cat si cum ma duce capul. Asta-i un fel de dovada ca unii critica o carte dupa coperta, fara sa o citeasca ! [:D]

3 comentarii:

Anonim spunea...

ai dreptate...mai ales ca am aflat pe pielea mea ca o persoana n-o poti cunoaste bn nici dupa mai multi ani, nu-ti ajunge nici o viata .... printr-un test--imposibil .

Anonim spunea...

au au au...cat de adevarat e ultimul paragraf!

m2_robert spunea...

true frate true :X

Trimiteți un comentariu