miercuri, 19 mai 2010

I'm back !

Da, da "i'm back". [:))]
Dupa o perioada nasoala in care am inchis blogul am revenit cu "puteri noi" si o tema noua si eleganta [cred :))].
M-am hotarat sa ma tin calumea de treaba cu acest blog, cum?
Simplu, un blog nu este facut pentru "review-uri"... si alte cacaturi de genu, dupa cum vedeti am sters articolele neinteresante, fara rost/rol... etc.
De acum o sa vedeti articole destul de interesante legate despre cam orice, dezbateri, caterinca, critica, concluzii, "parerea mea!", intamplari din viata reala etc.
Oricum, totul va fi serios de acum si pe deasupra m-am saturat sa incerc sa fiu un "miel" atunci cand scriu adica sa ma abtin sa nu scriu vulgar, nu, nu am o problema cu asta doar ca in unele situatii nu pot gasi alte cuvinte incat sa acopar adevarul, si chiar nu merita asta, prefer sa-mi scriu parerea cu simt eu, nu sunt un "adept" al CNA-ului, de ce sa ma cenzurez singur ? [wtf?! :|]

Numai bine !

4 comentarii:

m2_robert spunea...

WELCOME BACK >:d<

Anonim spunea...

ma speriesi
wb :)

SaLLeR spunea...

Frumos blog'ul dar dak ar fii despre mai multa CATERINCA =))

Bogdi spunea...

WB!!De data asta o sa fie mai tare, o sa fi mai activ, o sa fie "fortzaa frate!"[:))]hai cu posturile de caterincaaa!

Trimiteți un comentariu