sâmbătă, 22 mai 2010

Old times !

Cred ca majoritatea va mai amintiti cate ceva din anii 2000-2003/2004, cand nu eram asa "evoluati" cu thenologia.
La ce marefer, la vremurile in care nu aveam PC-uri in special si daca aveam era un jaf de 4.8.6 si ne jucam Mario sau jocul acela care majoritatea il jucau la ora de Info, cu o raman (cred ca era...) care manca navete spatiale sau ceva de genu'. [:D]
Oricum pe atunci era fain [:D] toti eram pe afara la fotbal, flori fete si baieti in fata blocului sau in parc, jucand jocuri de gasca [:))]
Dar sa revenim la partea "tehnica" [:))] si aici am sa ma refer la casetofoanele vechi, care-i cea mai interesanta parte. [:D]
Majoritatea cred ca ati avut casetofoane din acelea negre, mari si cu doua usite pentru casete... etc [:D] in cazul meu a fost sa am o statie, habar nu am de care, "incorporat" cu caseta si patru boxe [:))] pe atunci putem zice ca asculta muzica altfel, [:D] nu "prea" puteam sa dam Next la urmatoarea piesa (de lene) ca si acuma, doar apasand pe tasta B in winamp si iti vine piesa, naspa [:(].
Ce era si mai funny [:D] e ca daca aveai o combina, pe atunci erai cineva in bloc. [:))]
P.S. Cati dintre voi nu ati avut caseta cu Desperado? Si ascultait piesa "Am cazanul meu, si sunt fecirit..." [:))] al naibii vremuri si in plus de asta atunci era si muzica buna, trupe bune... etc [:D]
Pe atunci puteam spune ca am fost copii calumea [:D] plus o copilarie calumea cu prieteni, jocuri in grup... etc. [:D]
M-as baga si pe partea cu relatiile, sa le compar intre ele, dar e cam fara rost intr-un fel [:D] e TOTAL RADICAL acum, fata de ce a fost (cine stie cunoaste [:))] ).

Cu asta ramanem, cum si parintii nostrii au ramas cu amintirile din copilarile, pe care ni le spuneau noua cand ii intrebam cateodata "tu cum erai cand erai copil ?"... [8->]

2 comentarii:

m2_robert spunea...

true...chiar adevarat...eu sincer am avut timp sa ma bucur de o copilarie normala..pana am prins la calculator si asta a fost prin clasa a 3-a(destul de devreme zic eu) :)). dar..am avut un jaf de calculator (pe atunci era boss) pe care nu stateam asa mult...

acuma daca te uiti la copiii din ziua de azi...nu vezi unu pe afara..ca nu au timp de calculator..si ipod..si ipad* si toate rahaturile astea moderne( gen bogdi: nici 10 metri nu poate sa faca pana la magazin ca isi ia motoskateu cu el. numa sta in picioare si apasa pe buton sa mearga in fata si sa puna frana :|)
si soramea are telefon mai bun ca al meu. si ea e pe a 5-a =)))
eu la varsta ei nici nu imi permiteam sa visez la telefon:| ea sia schimbat pana acum vreo 5 telefoane :|
si ei cred ca e bine ? :|
CACAT !

Bogdi spunea...

[ma robert aici ii vorba de timpuri cand eram mai mici, treaba cu motoskateu ii alta si oricum acuma is mai mare deci... wtv...ii o alternativa ciudata la scuter...infine fara offtopicuri:))]
ma frate...eu ma crucesc cand ii vad pe c8ii astia ca numa prin casa stau si mai ales cand ii vad pe cate un forum...pai si mor...le-as zice personal:"mars in mor*** ma*** afara si traieste-ti copilaria nu fi o ceapa de copil care vegeteaza toata ziua in casa, dute'n p*** mea afara si joacate, date cu bicicleta, bate o minge de un perete sau bateti-o de cap!...wtv...oricum aveti voi vreme pentru stat degeaba p forumuri, iesit la bere, stat p calculator, uitat pe redtube si alte balarii...

ideea ii ca tehnologia asta le-o luat capu...faza cu ipodu si cu telefoane cu "taciscrin" in care merge muzica de "mancat-as valoarea ta" in blana aia deja ii picatura care umple paharu, ma voi ati inebunit?!mars afara!!!!
[razvi baga una de aia...pe vremea meaaaa....]

Trimiteți un comentariu