luni, 10 mai 2010

Vedete...

... de Romania.

Toata lumea-i VEDETA la noi, ca sa fii vedeta in tara asta trebuie sa, existi si sa ai o fata care poate fi fotografiata, e deajuns. Asta va trebuie ca sa fiti vedeta.
Esti la TV si ai o emisiune ? Okey.

"Vedeta spune"...
Acum m-as apuca de cantat, sincer cred ca am o voce pe care trebuie sa o impartasesc cu tara asta. Si cand nu cant am sa fiu manechin. Iar daca se iveste vre-o ocazie, am sa fiu actrita, cand nu sunt actrita nu cant si nu apar la TV, am sa am un brand de Fitness pentru ca arat atat de bine incat toata lumea ar vrea sa arate ca mine si ati vrea sa faceti ceva, pentru ca in fond eu sunt un fel de Leonadro Da Vinci al pizdelor.

Asta inseamna la noi sa fii vedeta, inseamna doar sa apari si apoi sigur cineva la un moment dat sa te futa.

P.S. Piesa de mai jos se potriveste exact cu ce am zis mai sus... si daca e pana acolo si in general ! [:))]

3 comentarii:

m2_robert(fanul nambăr uan) spunea...

bah..deci tu laso in pace pe magda ciumac !!! ai inteles ? =)))=)))

mesaj pt toate muiele astea care se numesc vedete in special pt INNA :))=)
sugeti pula :X
no offense. :))

m2_robert spunea...

BLOOOOOOOOOOOG @-)

WELCOME BACK >:d<

Bogdi spunea...

no comment...pitipoancele pu***,huuuooo figurantelor!!

Trimiteți un comentariu